Garantinės sąlygos

  1. Prietaisui suteikiamas garantinis laikotarpis, nurodytas garantinėje kortelėje, skaičiuojant nuo pardavimo datos. Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę dėl surinkimo klaidų ar prastos kokybės medžiagų.
  2. Garantinis aptarnavimas atliekamas, jei pateikiama garantijos kortelė. Kortelė, kurios bent viena grafa neužpildyta ar trūksta pardavėjo parašo bei antspaudo, laikoma negaliojančia.
  3. Intensyviai eksploatuojamus prietaisus reikia pristatyti techninei apžiūrai kas 3 mėnesius arba pagal gamintojo rekomendacijas.
  4. Garantija nesuteikiama tokiais atvejais:
    • prietaisas naudotas nesilaikant eksploatavimo sąlygų, numatytų instrukcijoje;
    • prietaisas mechaniškai arba kitaip pažeistas;
    • gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės);
    • naudojant prietaisą ne pagal paskirtį;
    • dėl savaiminių detalių nusidėvėjimo(anglies šepetėliai (angliukai), laidai, akumuliatoriai, jungtys, įrankių laikikliai ir kt.);
    • gedimams, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai;
    • gedimams, kuriuos sukėlė stichinės nelaimės (žaibas, potvynis ir pan.);
    • gedimams, kai nustatomi prietaiso perkrovimo požymiai;
    • gedimams, atsiradusiems naudojant medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos gamintojo;
    • jei prietaisas buvo nekokybiškai remontuotas ne gamintojo autorizuotose aptarnavimo centruose;
    • jei įrenginys buvo ardytas ar kitaip paveiktas;
    • laiku neatlikus privalomų profilaktinės priežiūros darbų, jei gamintojas taip nurodė.

Prekių grąžinimas

Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2014 m. liepos 22d. Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo”.

Jei gauta prekė Jums nepatiko, turite teisę per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos jos atsisakyti ir atgauti sumokėtus pinigus. Jums nereikia nurodyti atsisakymo priežasčių. Prekę grąžinti galite šiais būdais:

  • atnešant ją į UAB "Minaras" parduotuvę.
  • per siuntų tarnybos DPD kurjerį.

Visas išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, apmoka pirkėjas.

Prekės keičiamos ir grąžinamos pirkėjo rašytiniu prašymu, jame nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekę, kainą, pristatymo datą.

Grąžindami prekę, prie prašymo Jūs turite pateikti daikto pirkimą iš mūsų parduotuvės įrodančius dokumentus bei prekės garantiją patvirtinantį dokumentą, jeigu toks yra. Pirkimą įrodančiais dokumentais gali būti laikomi kasos aparato kvitas, pirkimo-pardavimo kvitas, PVM sąskaita-faktūra, sąskaita-faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita.

Jeigu Jūs neišsaugojote prekės pirkimo-pardavimo dokumento, prekė gali būti keičiama arba vykdomi kiti Jūsų prašyme nurodyti reikalavimai tik pardavėjui sutikus.

Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas, grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Grąžinamas daiktas turi būti nenaudotas, nesugadintas, nepraradęs prekinės išvaizdos, išsaugotos jo vartojamosios savybės, pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pavyzdžiui, Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

PASTABA. Jūs neturite teisės persigalvoti ir atšaukti užsakymą, jei internetu perkate tam tikras prekes, pavyzdžiui, jei daiktai yra pagaminti pagal užsakymą ar pritaikyti Jūsų asmeniniams poreikiams.

Pardavėjas, priėmęs ir įvertinęs pirkėjo grąžinamą prekę, ne vėliau kaip per 14 dienų, turi grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus.

Garantinės sąlygos ir grąžinimas prekėms iš Vokietijos

Garantinės sąlygos


UAB ,,Minaras“ importuoja ir prekiauja ekspozicinėmis, naudotomis arba prekėmis su defektais, kurios įsigytos Vokietijoje be gamintojo garantijos. Dėl kolekcijos senumo, prekių pakuočių pažeidimų ir pakuotės pažeidimo sąlygotų trūkumų prekės parduodamos su didele nuolaida, kuri dažniausiai yra apie 30% nuo prekės vidutinės rinkos kainos. Kiekviena prekė yra tikrinama Vokietijoje ir dar kartą pertikrinama atvažiavusi į Lietuvą. Atsižvelgiant į dėžių deformacijos pobūdį, gali iškristi smulkesnės detalės ar jos gali būti deformuotos kartu su dėže. Prekės išdėstymas pakuotėje gali skirtis nuo originalaus gamintojo išdėstymo, gali būti nuplėštos etiketės. Prekės gali turėti ir transportavimo defektų ar kitų prekės trūkumų. Jeigu prekė turi ženklų defektą ar trūkumą, visi jie yra pateikiami prekės aprašyme.

Prekių grąžinimas


Aprašytas ar kitaip nurodytas defektas ar trūkumas nėra pagrindas grąžinti prekę. Visos netinkamos kokybės prekės keičiamos arba grąžinamos vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217. Grąžinant netinkamos kokybės prekę, būtina pateikti jos įsigijimo dokumentus, todėl pirkėjas privalo išsaugoti UAB ,,Minaras“ išduotą PVM sąskaitą-faktūrą ir/ar prekių pirkimo – pardavimo kvitą, o apmokant grynais kurjeriui prekės pristatymo metu ir grynųjų pinigų priėmimo kvitą išduotą kurjerio.
Kokybiškos, atitinkančios prekės aprašymą prekės yra nekeičiamos ir atgal nepriimamos. Remiantis taisyklėmis, patvirtintomis ūkio ministro 2001 m. birželio mėn. 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo", pirkėjo reikalavimas pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę netenkinamas, jei prekė yra žaislas ar žaidimas.


Tinkamos kokybės prekių grąžinimas arba keitimas galimas tik pardavėjo sutikimu ir iš anksto susitarus. Jeigu tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas, grąžinant būtina pateikti įsigijimo dokumentus. Prekės turi būti grąžinamos visos komplektacijos kaip ir jas įsigijus ir tinkamai supakuotos. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Puiki kaina

Radote pigiau? Parašykite mums el. paštu info@minaras.lt ir pasiderėsime.

Greitas pristatymas

Prekes pristato DPD kurjeriai

Saugus apmokėjimas

Mūsų partneriai garantuoją saugius pinigų pervedimus

Saugus apsipirkimas

Jūsų duomenys saugūs, mes laikomės visų reikalingų duomenų saugumo direktyvų.

Konsultacijos

Kreipkitės tel.: +37060020552 arba el. paštu info@minaras.lt